PROCES REKLAMACYJNY W FIRMIE CIEŚLAK INTERNATIONAL SP.Z.O.O.
REGULAMIN
-
Czas na zgłoszenie reklamacji (uszkodzeń, braków, nadwyżek) to 5 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy.
-
Reklamacje prosimy składać mailowo (reklamacje@fioreo.pl) na dołączonym Formularzu Reklamacyjnym wyłącznie w pliku EXCEL. Zgłoszenia w formie skanu lub zdjęcia nie będą rozpatrywane.
-
Bardzo prosimy o poprawne wypełnienie formularza a w szczególności zwrócenie uwagi na:
-
numer dokumentu sprzedaży,
-
powód reklamacji,
-
symbole uszkodzonych produktów lub kody EAN,
-
ilości uszkodzonych produktów,
-
rozwiązanie jakie będzie Państwa satysfakcjonowało np. rabat 25%.
-
Do formularza prosimy dołączać zdjęcia każdego zgłoszonego uszkodzenia (np. zgłaszamy 10 uszkodzonych produktów, trzeba wysłać min. 10 zdjęć itp.)
-
Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.
-
Dopiero w momencie, kiedy otrzymamy komplet wszystkich niezbędnych informacji rozpoczynamy proces reklamacyjny tj. przekazujemy Państwa zgłoszenie do producenta/firmy transportowej/kuriera.
-
W momencie otrzymania noty korygującej od producenta/firmy transportowej/kuriera możemy dopiero wystawić korektę dla naszego klienta.
Oględziny dostawy:
-
Jeżeli w momencie dostawy są widoczne uszkodzenia ważne jest, aby spisać protokół szkody z kurierem lub zrobić adnotację na dokumencie CMR – jest to kluczowy punkt w celu bezproblemowego przyjęcia zgłoszenia.
-
Jeżeli protokół szkody nie zostanie spisany przy kurierze konieczny jest kontakt mailowy z naszą firmą: reklamacje@fioreo.pl w celu przekazania informacji do firmy kurierskiej.
-
Protokół szkody prosimy dołączyć do Formularza Reklamacyjnego.
-
Prosimy nie kontaktować się bezpośrednio z kurierem.
Pozostałe:
-
Jeżeli został zgłoszony pojedynczy produkt z zestawu, będzie wystawiona korekta wartościowa, a nie ilościowa.
-
Korekty są wysyłane Pocztą Polską, z wyjątkiem firm, które mają z nami podpisaną umowę na przekaz dokumentów drogą elektroniczną.
-
Uszkodzone produkty można zutylizować dopiero w momencie otrzymania od nas korekty.
-
W przypadku reklamacji powyżej kwoty 1000 PLN netto jeden z naszych pracowników uda się na oględziny towaru w ciągu 21 dni. Jeśli oględziny nie odbędą się w tym okresie, to towar będzie można zutylizować (przy założeniu, że reklamacja została złożona prawidłowo).