Reklamacje

PROCES REKLAMACYJNY W FIRMIE CIEŚLAK INTERNATIONAL SP.Z.O.O.

REGULAMIN


 

  1. Czas na zgłoszenie reklamacji (uszkodzeń, braków, nadwyżek) to 5 dni roboczych od momentu otrzymania dostawy.

  2. Reklamacje prosimy składać mailowo (reklamacje@fioreo.pl) na dołączonym Formularzu Reklamacyjnym wyłącznie w pliku EXCEL. Zgłoszenia w formie skanu lub zdjęcia nie będą rozpatrywane.

  3. Bardzo prosimy o poprawne wypełnienie formularza a w szczególności zwrócenie uwagi na:

  4. numer dokumentu sprzedaży,

  5. powód reklamacji,

  6. symbole uszkodzonych produktów lub kody EAN,

  7. ilości uszkodzonych produktów,

  8. rozwiązanie jakie będzie Państwa satysfakcjonowało np. rabat 25%.

  9. Do formularza prosimy dołączać zdjęcia każdego zgłoszonego uszkodzenia (np. zgłaszamy 10 uszkodzonych produktów, trzeba wysłać min. 10 zdjęć itp.)

  10. Bardzo prosimy o zachowanie ciągłości korespondencji.

  11. Dopiero w momencie, kiedy otrzymamy komplet wszystkich niezbędnych informacji rozpoczynamy proces reklamacyjny tj. przekazujemy Państwa zgłoszenie do producenta/firmy transportowej/kuriera.

  12. W momencie otrzymania noty korygującej od producenta/firmy transportowej/kuriera możemy dopiero wystawić korektę dla naszego klienta.

Oględziny dostawy:

  1. Jeżeli w momencie dostawy są widoczne uszkodzenia ważne jest, aby spisać protokół szkody z kurierem lub zrobić adnotację na dokumencie CMR – jest to kluczowy punkt w celu bezproblemowego przyjęcia zgłoszenia.

  2. Jeżeli protokół szkody nie zostanie spisany przy kurierze konieczny jest kontakt mailowy z naszą firmą: reklamacje@fioreo.pl w celu przekazania informacji do firmy kurierskiej.

  3. Protokół szkody prosimy dołączyć do Formularza Reklamacyjnego.

  4. Prosimy nie kontaktować się bezpośrednio z kurierem.

Pozostałe:

  1. Jeżeli został zgłoszony pojedynczy produkt z zestawu, będzie wystawiona korekta wartościowa, a nie ilościowa.

  2. Korekty są wysyłane Pocztą Polską, z wyjątkiem firm, które mają z nami podpisaną umowę na przekaz dokumentów drogą elektroniczną.

  3. Uszkodzone produkty można zutylizować dopiero w momencie otrzymania od nas korekty.

  4. W przypadku reklamacji powyżej kwoty 1000 PLN netto jeden z naszych pracowników uda się na oględziny towaru w ciągu 21 dni. Jeśli oględziny nie odbędą się w tym okresie, to towar będzie można zutylizować (przy założeniu, że reklamacja została złożona prawidłowo).

Pobierz plik reklamacyjny

 

Slider 0
Slider 1