Do kwiaciarni wchodzi mężczyzna i mówi: „Poproszę 5 róż”. Ekspedientka grzecznie odpowiada: „Proszę bardzo” i przygotowuje bukiet. Następnie inkasuje należność i podaje towar klientowi.
Jakość obsługi klientów to bardzo istotna rzecz, związana jest bowiem bezpośrednio z przychodami kwiaciarni. Najpiękniejsze kwiaty, niesamowity wystrój i oryginalne produkty nie wystarczą, aby klient wracał do Ciebie po kolejne zakupy. Jest coś, co może go do Twojego sklepu zrazić. Jest to zła jakość produktów oraz niemiła obsługa.
Fioreo - Cieślak International sp. z o.o. • ul. Skrajnia 20, 62-814 Blizanów
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach wielkopolskiego regionalnego programu operacyjnego na lata 2007-2013
FUNDUSZE EUROPEJSKIE - DLA ROZWOJU INNOWACYJNEJ WIELKOPOLSKI